Одакле бих почела? Од самих припрема за екскурзију, еуфорије, самог поласка или мог првог одушевљења средњоевропским државама?

О свакој ставки појединачно би , свакако , могло много да се пише… Колико смо сви били ненаспавани, толико нас је све држао адреналин и узбуђење. Искуство које би свако требало да проживи… Дружење ђака и професора… Весела атмосфера… Наше мале враголије, које професори „нису приметили”. Просто пожелим да се све понови.

IMG-061ef9d5662345bf9183db63767b2c93-V
Матуранти на екскурзији

Мислим да је Братислава свакако оставила најјачи утисак на нас, иако смо ту провели две ноћи. Ма чим сам дошла у Братиславу, одушевила сам се: људима, околином, пабовима, знаменостима и храном.
Следећа станица, Беч… Град који свакако има много тога што један туриста може да види. Најлепши утисак и сећање на Беч ,за мене, би био њихов чувени, забавни парк Пратер. Одувек ми је жеља била да пробам неке од тих страшних атракција, као што је, незаобилазна „Црна мамба”. Кућу страве, такође, треба посетити… И наравно „Пратер кула”, то једно не бих смела да поновим! Лансирање на око 100 метара од тла, чик пробајте, ако смете!

Након свог тог адреналина, Будимпешта нам је дошла као лек за главу. Веома леп град…

После свега тога, ипак ми је најмилији био повратак кући, да се одморим и да се видим са ближњима. Мислим да нисам једина која се тако осећала. Ал’ свакако, иза нас је једно дивно искуство, прелепи догађаји. Због тога, волела бих да се захвалим свима који су нам омогућили то све… нашу матурску екскурзију.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

