За најуспешнијег ђака, генерације која је овог пролећа завршила нашу школу, проглашен је Андреј Хложан, ученик IV1 одељења. Иако је тек изашао из школске клупе, замолили смо га да се осврне на школске дане и подели са нама своја ученичка искуства, као и да нам открије шта све намерава да ради у будућности.

Велика је част понети титулу ђака генерације. Откриј нам тајну свог успеха.

Не постоји никаква тајна, нити одређена формула да се оствари титула ђака генерације, већ је најбитније било да будем упоран, истрајан и да марљиво радим, кад сам већ уписао перспективан смер. Овако то звучи доста једноставно, али заправо и није тако.

Ти си прва генерација уписана у смер електротехничар информационих технологија, тренутно најатрактивнији смер у нашој школи. Шта те је мотивисало да га одабереш?

За овај смер сам се заинтересовао одмах, чим сам чуо да се отвара, баш због тога што је то било нешто ново, не само у нашој школи, него у целој нашој земљи. Такође су ме одувек занимали рачунунари, па је ово био прави избор за мене.

Да ли си задовољан знањем које ћеш понети из средње школе? Колико ће ти оно помоћи у даљем школовању? Шта планираш да упишеш?

Моја очекивања су се испунила, мање-више. Наравно, не може бити све савршено, али сам реално задовољан стеченим знањем и верујем да ће ми оно помоћи у даљем школовању, пошто планирам да упишем смер “Рачунарство и аутоматика“ на Факултету техничких наука у Новом Саду.

Испричај нам нешто о својим школским успесима.

Већ у основној школи сам открио свој таленат за рачунање, тј. за решавање разних задатака. То сам додатно усавршио и искористио у средњој школи. Ишао сам на такмичења из основа електротехнике, математике, учестововао на „Мислиши“.  Највећи успех сам постигао из основа електротехнике, где сам два пута освајао 3. награду на окружном такмичењу.

Његова омиљена играчка је гитара

Твоја љубав је и музика. Можеш ли нам рећи нешто више о томе. Како си спојио љубав према музици и љубав према ИКТ?

Да, скроз супротна ствар од овога чиме се бавим јесте музика. Заправо сам љубав према музици открио много раније него љубав према рачунарима. Музиком се бавим од другог разреда основне школе. Много ми помаже да се, на пример, након дугог рада на рачунару или времена проведеног учећи или радећи задатке, опустим слушајући музику коју волим, или свирајући је на гитари.

Каква је твоја сарадња са професорима? Можеш ли да издвојих неког ко је оставио јак утисак на тебе?

Моја сарадња са професорима је била одлична. Сваког од њих сам слушао и поштовао, као и они мене. Издвојио бих мог разредног, јер је много тога учинио за цео разред, много тога нас је научио и увек је био фер према свима. Такође бих споменуо и професора  математике који нам је поред редовне, држао и додатну наставу,  што ће нам много помоћи на пријемном за факултет.

Да ли је у току ове четири године које си провео код нас у школи, било и неких неуспеха и разочарења?

Не знам.. није.

Како себе видиш у будућности?

Волео бих  да радим за неку познату, јаку компанију, или чак да оснујем своју и бавим се нечим везаним за рачунаре, било на хардверском или на програмском нивоу, за сад ми обоје одговара. Поред тога, волео бих да имам времена и за своје хобије и да понекад засвирам на концертима, клубовимада или кафићима.

Која је твоја порука будућим средњошколцима!

Моја порука будућим средњошколцима би била да упишу оно што стварно желе, јер учење онога што их не интересује не доприноси ничему. Када пронађу оно што би желели да науче, труд и рад ће показати резултате!

